Sopran Oksana Myronchuk har tatt sin utdanning ved muskkakademier i Ukraina og Polen. Hun har også studert med Christian Elssner, Alison Pearce, Jozef Frakstein og Juri Emelanov.

Oksana har arbeidet som solist ved Krakow kammeropera, hun debuterte i den schlesiske operaen i tittelrollen i Stanislaw Moniuszkos Halka.

Siden 2009 har hun vært ansatt i Den Norske Opera.

Oksana Myronchuk har høstet priser i en rekke internasjonale solistkonkurranser. Blant annet gikk hun helt til topps i “Bel canto”-konkurransen i Nalenczow i 2005 hvor hun derved ble hedret med premien ‘Den gylne nattergal’.

På repertoaret har Oksana tittelrollene i Puccinis ‘Tosca’ og ‘Madama Butterfly’ og i Bellinis ‘Norma’ samt Tatjana i Tsjaikovskijs ‘Eugene Onegin’.

Tenor Krzysztof Aureliusz Luczynski er utdannet ved Musikkakademiet i Wroclaw.


Som tenor debuterte Krzysztof Aureliusz Luczynski i rollen som Sasha i Spelemann på taket. Han har også sunget rollen som Ismael i Nabucco, Swan i Carmina Burana, Cavaradossi i Tosca og Adam i Der Vogelhändler.

Siden 2002 er Krzysztof Luczynski ansatt ved Den Norske Opera.


I sesongen 2007/2008 var han en av ‘De 12 Tenorer’ som turnerte i Sveits, Østerrike og Tyskland.

Ved Den Norske Opera  har han sunget roller i Ariadne fra Naxos,  La Boheme og Pagliacci.

Dirigent Kjetil Aamann har sin utdanning fra musikkakademier i Norge og Bulgaria, og har også tatt mesterklasser i Tyskland, Spania, Frankrike, Ungarn, Italia og Russland.

Kjetil Aamann har dirigert konserter i Europa og Asia. Han underviser ofte ved musikkakademier og festivaler, og er også etterspurt som jurymedlem i internasjonale musikkonkurranser. Han er musikalsk rådgiver for European Choral Association og organisasjonskonsulent i Norsk sangerforum.

Han har hatt oppdrag for UNESCO og European Choral Association. I 2007 dirigerte han norgespremieren av Kentaro Satos rekviem.

Siden 2010 er Kjetil Aamann dirigent for ConVita.